شرح وظایف واحد امور مالی
تهیه و تنظیم لیست حقوق و مزایای کارکنان اعم از رسمی ،پیمانی ، قراردادی و ... و چاپ اسناد مربوط صدور کلیه اسناد پرداختی حسابداری تهیه سیاهه حقوقی کارکنان محاسبه و تهیه فهرست مربوط به تأمین اجتماعی و خدمات درمانی کارکنان رسیدگی به پیش پرداختها و علی الحسابها و اسناد و مدارک مربوط از نظر رعایت و اجرای قانون و مقررات مالی انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سرفصل حساب،تهیه تراز عملیات ،تهیه و تنظیم حساب ماهانه در موعد مقرر رسیدگی و اظهارنظر و اقدام در مورد مسائل و پرونده ای مشکل مالی و حسابداری نظارت و مراقبت در حسن اجرای بودجه ،جریان امور واحد سرپرستی ،اتخاذ تدابیر و ارائه راهنمایی لازم به منظور بالا بردن سطح معلومات کارکنان واحد در جهت بهبود امور جاری مطالعه قوانین بودجه و مقررات مالی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای آنها. صدور چک اعم از چک های حقوقی ،پرداختی و غیره .. تهیه و تنظیم اسناد و مدارک مربوط به بیمه تکمیلی کارکنان تهیه و تنظیم صورت حسابهای کسور مالیاتی تهیه و تنظیم گزارشهای مالی اعم از ترازنامه ،صورت مغایرت مالی و غیره برقراری ارتباط با مدیریت مالی دانشگاه و به امضاء رساندن اسناد و چک های صادره برقراری ارتباط با مسئول تدارکات و کارپردازان مراکز جهت ایجاد هماهنگی لازم شرکت در جلسه و کمیسیونهای مربوطه تهیه و تنظیم فیش حقوقی ماهیانه کارکنان و انجام کلیه امور مربوط بایگانی کلیه قراردادها ،اسناد حسابداری ، احکام ، نامه ها ، آئین نامه ها و بخشنامه ها و غیره رسیدگی به اسناد و هزینه ها انجام کلیه امور مربوط به تأمین اعتبار درخواستهای خرید کالا کنترل مانده اعتبارات و پیش پرداختها و صورت حسابهای سنوات قبل و واریز آنها تهیه کلیه ضمائم لازم جهت صدور سند نظیر گزارش کار ،مجوزهای پرداخت و گزارش تأییدکار پیگیری امور مربوط به ارسال چک های بدهی مالیاتی ،کسورات ،غیبت ،تأخیر و غیره انجام کلیه امور مربوط به حقوق بازنشستگان رسیدگی به رفع اشکالات اسناد حسابداری سنوات قبل تهیه و تنظیم فرم های مورد نیاز واحد های مالی ارائه گزارشات مختلف درخواستی مدیریت در زمینه مختلف کاری انجام سایر امورات ارجاعی
|