![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
نام و نام خانوادگی: اعظم الهیاری سمت: کارگزین مدرک: کارشناس ارشد مدیریت منابع انسانی ************************** نام و نام خانوادگی: حسن شاپور سمت: مسئول کارگزینی مدرک:کارشناس ارشد مدیریت دولتی ************************** نام و نام خانوادگی: فریده محمدی سمت: کارگزین مدرک: کارشناس ارشد مدیریت منابع انسانی ************************** نام و نام خانوادگی: مجید نادری سمت: کارگزین مدرک: کارشناس ارشد مدیریت دولتی ************************** شماره تماس کارگزینی: 35661832
امور واحد کارگزینی: 1- مطالعه قوانین و مقدمات استخدامی و اظهار نظر و اجرای قوانین و مقدمات مورد عمل 2- شناخت وظایف و مسئو لیتها و شرایط احراز پستهای سازمانی مصوب 3 - رسیدگی به پيشنهادات و تقاضاهاي واصله مربوط از قبيل بازنشستگي-تبديل وضعيت استخدامي و شرايط احراز پستهاي سازماني مصوب 4 - همکاری و تکمیل و رفع نواقص فرمهای ارزشیابی کارکنان 5-صدور احکام کارگزینی از قبیل افزایش سنواتی - ارتقاء گروه - مرخصی بدون حقوق و ... 6- کنترل حضور و غیاب پرسنل برابر تصویب نامه هیئت وزیران 7- تهیه گزارشات و آمار های مختلف پرسنلی 8- انجام سایر امورات محوله
شرح فعالیتهای مسئول واحد کارگزینی: 1- رسیدگی به فرمهای پروژه استخدامی به منظور حصول اطمینان از صحت پاسخ آنها 2- تهیه پیش نویسهای کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال ترمیم حقوق،مرخصی ،معذوریت ،ترفیع ،اضافه کار ،و نظیر آن با اطلاع مقام ما فوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه 3- تهیه پبش نویس خلاصه پرونده استخدامی و صورت برداری از اوراق طبق دستور مقام ما فوق 4- رسیدگی به پیشنهادات و تقاضای واصله مربوطه به استخدام ،تبدیل وضع استخدامی ،ترفیع ،بازنشستگی و تعیین برقراری حقوق باز نشستگی و یا وظیفه 5- انجام امور مربوط به تعاون بیمه رفاه کارمندان 6- برنامه ریزی و کشیک و سرپرستی امور مختلف کارگزینی 7- اجرای خط مشی تعیین شده و اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن انجام هدفهای مورد نظر 8- استخدام و معرفی کارمندان واجد شرایط لازم جهت انجام مشاغل مورد نظر 9- تهیه ضوابط و دستورالعملها و جلسات مختلف 10- شرکت در کمیسیون و جلسات مختلف 11- پیش بینی احتیاجات پرسنلی سازمان متبوع و اقدام در مورد تامین احتیاجات 12- مطالعه قوانین و مقررات استخدامی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای قوانین و مقررات مورد عمل 13- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشرفت و بهبود امور جاری 14- تهیه گزارشات لازم
شرح فعالیتهای کارگزین: 1- انجام امور مربوط به تعاون و رفاه کارمندان 2- رسیدگی به فرمهای پرشده استخدامی بمنظور حصول اطمینان از صحت پاسخ آنها 3- تهیه پیش نویسهای ساده کارگزینی از قبیل پیش نویس احکام انتقال - ترمیم حقوق - مرخصی - معذوریت - ترفیع و اضافه کار و نظایر آنها با اطلاع مقام مافوق و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه 4- مرتب نمودن اطلاعات و آمار جمع آوری شده و انتقال آنها به پرونده های مربوطه 5- تهیه پیش نویس خلاصه پرونده استخدامی و صورت برداری از اوراق طبق دستور مقام ما فوق و در حد مطالب ساده و معین 6- تهیه صورت اضافه کار و مرخصی و معذوریت کارمندان 7- استخراج اطلاعات لازم از پرسشنامه های مربوط به کار گزینی 8- انجام سایر امور مربوطه
|
تلفن:35661834-35674480
فاکس:35663771
ایمیل:behdasht.naghadeh@umsu.ac.ir
کلیه حقوق متعلق به سایت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی ارومیه میباشد